جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 31 مرداد 1400/ شماره 343
اعلام قیمت‌های پایه بعد از یک هفته تعطیلی!،دلار نیمایی به سوی 23 هزار تومان،صعود دلار صرافی به کانال 26 هزار،میل شدید قیمت های بازار به افزایش،آغاز هفته افزایشی بورس تهران،توقف خط تولید پلی پروپیلن جم تا نیمه شهریور،رکوردی جدید در مرگ های کرونا

 اعلام قیمت‌های پایه بعد از یک هفته تعطیلی!
بعد از چند هفته‌ی افزایشی، امروز بیست و یکمین قیمت های پایه در حالی اعلام شد که نسبت به هفته های پیش، کالاهای کاهشی در جدول مقایسه ای قیمت های پایه، شروع به خودنمایی کردند. پس از یک هفته تعطیلی، قیمت های پایه با دلار نیمایی 22,671 تومان اعلام شد. این رقم نسبت به یکشنبه‌ی هفته پیش، 67 تومان افزایش دارد. قیمت های جهانی، بازیگر اصلی تغییرات در قیمت های پایه امروز بودند. سبک فیلم با 3.4 درصد و 966 تومان افزایش نسبت به هفته‌ی پیش، در صدر کالاهای افزایشی ایستاد و ABS هم با 1.9 درصد، 989 تومان بیشتر از هفته قبل قیمت گذاری شد تا رتبه دوم بیشترین افزایش را به نام خود ثبت کند. 

دلار نیمایی به سوی 23 هزار تومان
بعد از 1 هفته تعطیلی میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 22 هزار و 671 تومان رسید و نسبت به دلار قیمت های پایه یکشنبه 24 مرداد ماه، 67 تومان افزایش یافت. نکته مهم امروز دلار نیمایی، میانگینِ روزانه بود که از کانال 22 هزار و 700 تومان به کانال 22 هزار و 900 تومان صعود کند و دریک قدمی 23 هزار تومان قرار بگیرد.

صعود دلار صرافی به کانال 26 هزار
دلار صرافی ملی که هفته گذشته با 137 تومان کاهش و قیمت 25 هزار و 921 تومان به پایان رساند، امروز و هفته جدید به دنبال صعودی شدن قمیت دلار آزاد، افزایشی شد و با مجموع 808 تومان افزایش تا ساعت 15.00، 26 هزار و 729 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز روند افزایشی داشت و با عبور از مرز 27 هزار تومان، 27 هزار و 470 تومان قیمت خورد.

میل شدید قیمت های بازار به افزایش
بعد از یک هفته تعطیلی بازار، امروز پس از انتشار قیمت های پایه، با رشد دلار آزاد، قیمت های بازار هم عمدتا روند افزایشی پیدا کردند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین اکستروژن و سبک فیلم بیشترین افزایش ها رخ داد و در گروه پ پ ها نیز پ پ نساجی بدون تغییر نسبت به قیمت دیروز بودند، البته پ پ شیمیایی روندی افزایشی داشتند.

آغاز هفته افزایشی بورس تهران 
بورس تهران که هفته گذشته را با 19 هزار واحد افزایش به پایان رساند، امروز و اول هفته نیز افزایشی بود. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 15 هزار و 556 واحد افزایش به 1 میلیون و 515 هزار صعود کرد.

توقف خط تولید پلی پروپیلن جم تا نیمه شهریور
پلی پروپیلن جم در نامه ای به به بورس اعلام کرد به دلیل توقف بخشی از خط تولید شرکت پتروشیمی جم که تأمین خوراک و مواد اولیه پ پ جم را به عهده دارد، خط تولید محصولات پلی پروپیلن جم از تاریخ 26 مرداد، یعنی سه شنبه هفته قبل به مدت 3 هفته متوقف می شود.

رکوردی جدید در مرگ های کرونا
امروز باز هم فوتی های ناشی از کرونا رکوردی جدید ثبت کرد و جمع فوتی به 684 نفر رسید. شب گذشته وزارت بهداشت، سن واکسن را به متولدین 1350 به قبل رساند. پیش از این متولدین 47 به قبل امکان واکسیناسیون داشتند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟